Vážení priaznivci CheckPointu,
CheckPoint sa vo svojich produktových radách v oblasti AntiMalware spolieha okrem svojich interných zdrojov aj na externých dodávateľov, pričom Kaspersky Lab je jeden zo strategických uprednostňovaných partnerov. Kaspersky dlhodobo vykazuje jedny z najlepšich výsledkov pri odhaľovaní nových škodlivých kódov. Aj v súčasnej dobe CheckPoint odoberá vzorky z viacerých kanálov. Pokiaľ sa obávate výpadku spôsobenom nedostupnosťou Kaspersky Lab, prinášame Vám proaktívne riešenie, kde primárny preferovaný engine môžete zmenit z Kaspersky Lab (E1) na Sophos (E2). Licenčná politika umožňuje používať ľubovoľný engine, ako aj oba súčasne.
On-premise management
- Vo verzii R81 je E2 zabudovaný a používaný súčasne s E1. Žiadna zmena nie je potrebná
- Pre staršie verzie je nutné prostredníctvom CPUSE odinštalovať E1 AntiMalware engine, požiadať prostredníctvom servisného callu o špecifický update, ktorý nainštaluje E2 blade.
Cloud Management (MaaS)
- Žiadna zmena nie je potrebná
Endpoint Antivirus / Harmony / SandBlast
- Pri aktualizácii klienta na najnovšie verzie so smenou engine: napr. E82.50E1 -> E83.00E2
- Pokiaľ už máte najnovšieho klienta, je treba ho odinštalovať a zmeniť politiku (deployment rule) na inštaláciu správneho balíčka. Po odinštalovaní je potrebný reštart.
Poznámka: E2 engine plne integrovaný v TE blade, preto jeho inštalacia je nutná pri náhrade E1.